Friday, December 01, 2006

on the move

attachment

climber

creepy

6 comments:

Anonymous said...

Så HIMLA fina bilder... Kollat igenom allihop! I like! :) Vad har du för kamera om man får fråga..? Keep it up!

Parisbreakfasts said...

:O

Ilva said...

sixesandsevens-jag har en Sony Dsc H1 men jag àr på gång att kòpa en bättre!

parisbreakfast-xoxo

Anonymous said...

Hej igen, har en fråga till! :) Gör du dina bilder mycket mindre innan du lägger upp dom på flickr? Eller har uppgraderat flickr så du får ladda upp mer/månad? Jag får bara ladda upp 20mb/månaden. Och det blir ju inte många bilder... Förlåt mitt tjat och hoppas du orkar/vill svara... :)

Ilva said...

Inga problem. Jo jag har ett prokonto på Flickr men jag gör om bilderna till .gifformat innan jag laddar upp dem där. Dessutom har jag laddat ner en Flickr Uploadr som laddar upp bilderna snabbare o inte i så många format o då spar man plats så testa det!

Anonymous said...

Tack så mycket för hjälpen! :)

About Me

At the moment I am working on making this new layout working!